سقوط از نگاه پر از مهربانی ات را باید در جعبه ی سیاه دلم جست و جو کنم
اواز قطره عمری م .ح .ب بوده ام
وحال تصمیم گرفتم محب بودنم را جشن خون بگیرم در فکر یک جشنم ...
|
سقوط از نگاه پر از مهربانی ات را باید در جعبه ی سیاه دلم جست و جو کنم
نوشته شده در تاریخ جمعه 91/8/12 توسط محب روزی از چشمان تو سید علی صالحی نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط محب دارم با خودم نه با پرچم ومحرم سخن میگویم:محرم داری می ایی؟ چه نازی میکشد چشمانم از عکس بیرق سرخ حرم انگار خود پرچم لیلایی شده برای چشمانم که مجنون وار به دنبالش میدود ولحظه ای نگاه برنمیدارد از پرچم در انتظار نسیمی که بوزد و بتواند قد وبالای بیرق را به نظاره بنشیند انگار دارد به تمام حاصل زندگیش نگاه میکند چشمهای دریده من کلنجار رفتنم با خویش ، طولانی بودن محرم را نوید می دهد ، یا شاید هم مژده طولانی بودن عمر را ... همه روزها و سالهای ما ، ماه حرام شده است ... ماهی که در آن به رسم دشمن ، صلح است. پرچم سرخ شرم حضور دارد و سبز خاطره اش را موج می زند.... نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91/8/10 توسط محب استدلال با حدیث غدیر بر اصلى از اصول دین در گرو قطعى بودن حدیث از نظر سند، و دلالت است. خوشبختانه هر دو شرط در این حدیث به نحو روشن متحقق مى باشد، اما از نظر سند تنها از علماى اهل سنت 360 تن این حدیث را در طول چهارده قرن نقل کرده و در هر قرنى حدیث حالت تواتر داشته است حتى گروهى درباره سند این روایت کتابهاى جداگانه نوشته اند، مثلا طبرى(متوفاى 310) در کتابى به نام «الولایه فى طرق حدیث الغدیر» این حدیث را از 75 طریق نقل کرده است. ابن عقده کوفى(متوفاى 333) در رساله ولایت این حدیث را از 105 طریق نقل کرده است. تحقیقاتى کافى که درباره حدیث غدیر از نظر سند انجام گرفته، ...... ادامه مطلب در اینجا ادامه مطلب... نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/8/9 توسط محب نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/8/9 توسط محب نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/8/9 توسط محب طوبای محبت میخواندم رسیدم به این فرمایش مرحوم دولابی که: بله ته دلم اتش گرفت گفتم عید قربان است خوش به حال انان که قربانیشان میکنند و وای بر کسانی که حتی لیاقت قربانی شدن هم ندارند میفهمی که منظورم حیوانات نیستند ها....... نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/8 توسط محب سوال شدامام زمان (عج) غایب است یعنی چه؟
عارف مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی در بیانی ، معنای غیبت حضرت ولی عصر(عج) را اینگونه تشریح می کنند؛ ... گفتم غایب کدام غایب؟
بچه دستش را از دست پدر رها کرده و گم شده میگوید: پدرم گم شده است. ما مثل بچه ای هستیم که پدرش دست او را گرفته تا به جایی ببرد و در طول مسیر از بازاری عبور می کند.بچه جلب ویترین مغازه ها می شود و دست پدر را رها می کند و در بازار گم می شود و وقتی متوجه می شود که دیگر پدر را نمی بیند. گمان می کند پدرش گم شده است. در حالی که در واقع خودش گم شده است. انبیا و اولیا پدران خلق اند و دست خلائق را می گیرند تا آن ها را به سلامت از بازار دنیا عبور دهند. غالب خلائق جلب متاع های دنیا شده اند و دست پدر را رها کرده و در بازار دنیا گم شده اند. امام زمان(عج) گم و غایب نشده است ؛ما گم شدیم و محجوب گشته ایم.امام غایب نیست، تو نمی بینی آقا را . او حاضر است . چشمت که اسیر دنیا شده اگر از دنیا دست بردارد آقا را می بیند . خلاصه نگو آقا غایب است . تو نمی بینی. برگرفته از کتاب امام زمان در کلام اولیای ربانی مهدی لک آبادی.
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/8 توسط محب امروز این شعر رو دوست بزرگوارم مصطفی رنجبر برای من فرستاد: ودیگری: ودیگری بعد از تفصیل وخاطرات زیبایی از قمه زنها وکسانی که به جای اون خون میدند در حدود بیست خط اخر نوشته: خلاصه کار ما نیست اضهار نظر کردن راجع اینکه قمه آری یا نه تشیع صاحب داره و الان باید ببینیم مرجع چی فرمایش میکنه بگه بزن ،میزنیم بگه نزن نمیزنیم تکلیف ما حرف گوش کردنه!
اگرم از نظرش خوشم نیومد میرم اینقدر درسشو میخونم برسم به حد اونی که گفت بزن یا نزن بعد میام اینجا نظر میدم :(((((
خوب چند نظر رو خوندیم حالا نوبت نظرات شماست متشکرم از اعتنا و نظرات محترم و سازنده شما نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/8/8 توسط محب حاجیان جمعند دور هم به صحرای منا
حاجی ما در بیابان در مسیر کربلاست حاجیان کردند دل را خوش به ذبح گوسفند حاجی ما ذبح طفلش پیش پیکان بلاست حاجیان سر میتراشند از پی تقصیرشان ... حاجی ما هم چهل منزل سرش برنیزههاست
حاجیان دست دعاشان بر سما گردد بلند حاجی ما از بدن دست علمدارش جداست حاجیان را هست یک قربانی آن هم گوسفند حاجی ما هم ذبیحش جمله تقدیم خداست حاجیان را از هجوم زائرین بر تن فشار حاجی ما سینهاش از سم اسبان توتیاست خوش بود «میثم» همیشه سوگواری بر حسین حاجی آن باشد که اشکش هست جاری برحسین
نوشته شده در تاریخ شنبه 91/8/6 توسط محب
|