سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اواز قطره
 
عمری م .ح .ب بوده ام وحال تصمیم گرفتم محب بودنم را جشن خون بگیرم در فکر یک جشنم ...

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
1471939_477135175736001_1934995446_n.jpg
برادر جان سلیمانِ زمانی
چرا انگشت و ...



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/27 توسط محب
1457616_553577094734381_1335360608_n.jpg

چند روز پیش سایت یاهو...لطفی کردند...و برای اینکه شعائر حسینی را


به همه دنیا بفهمانند...و انشالله تبلیغی باشد برای مذهب شیعه در کل دنیا


عکس هایی رو از قمه زنی و...روز عاشورا منتشر کرده اندبرای جهانیان


لازم میدانم مراجعی که نگران شعائر حسینی هستند طی یک بیانیه ای از یاهو تشکر به عمل بیاورند.....ممنون

 آخه تا کی میخواید باعث وهن به شیعه و...بشید تا کی ؟ امام زمان از این خون ریزی ها که باعث وهن وبدنامی دینتون میشه راضیه؟

مردید دینتون رو تبلیغ کنید نه هر روز در چشم دنیا کوچیکش کنید

اللهم اجعل عاقبت امورنا خیرا



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/27 توسط محب

از "خـــاک" هم مضایقه کردند کـــوفیان

آقا بمــــاند رویِ زمین تا سه چـــار روز


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/8/26 توسط محب

lecture-170

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیت الله وحید:راجع به قمه‌زنی من اصلاً حرفی نزدم، مطالب من ناظر به قمه زدن نیست. مصداق بدعت در عزاداری، عربده کشیدن، گفتن

جملات کفرآمیز مانند «لا اله الا زینب»آیت‌الله وحید خراسانی در دیدار برخی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که تاکنون

آنچه درباره حفظ شعایر حسینی گفته‌ام راجع به قمه‌زنی نبوده است، خاطر نشان کرد: راجع به قمه‌زنی من اصلاً حرفی نزدم، مطالب من ناظر

به قمه زدن نیست، در برخی مجامع فقهی، کلام من مطرح و تحریف شده است؛ هیچ کس هم دفاع نکرده است، من این را نگفتم و تحریف

شده است. این مرجع تقلید حمایت از نظام اسلامی را واجب دانست و با انتقاد از برخی کارهای خلاف که به نام عزاداری انجام می‌گیرد،

افزود: موضوع، حکم وجوب حفظ شعایر حسینی(ع) است. این کارهای خلاف، بدعت است. آیت‌الله وحید خراسانی در بیان مصداق بدعت در

عزاداری، عربده کشیدن، گفتن جملات کفرآمیز مانند «لا اله الا زینب» و «لا اله الا فاطمه» و خود را حسین الهی نامیدن و... اشاره و تصریح

کرد: این‌ها که شعایر حسینی(ع) نیست، حکم وجوب مربوط به حفظ و تقویت شعایر حسینی(ع) است، نباید حکم از این موضوع به موضوع

دیگری جابه‌جا کرد.

http://www.kheimehnews.com/vdcd.j0f2yt095a26y.html



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/8/15 توسط محب
1395453_10151814326463821_532603583_n.jpg

راجع به مصادیق عزاداری باید گفت که بسیاری از این عزاداریها مثل گریه جزع سینه زنی لطمه زنی گریبان چاک زدن و... در زمان خود ائمه

علیه السلام بوده و دستور مستقیم از ناحیه حضرات معصومین علیه السلام نیز وارد شده است.

راجع به جزع حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند:(ان البکاء و الجزع مکروه ماخلا الجزع و البکاء لقتل الحسین)یعنی هر گریه وجزع و

بی تابی ناپسند است مگر جزع وگریه در عزای حسین. بحارالانوار ج44ص280-کامل الزیارات ص100-وسائل الشیعه ج2ص923

ودر روایت دیگری امام صادق علیه السلام می فرمایند:(ان البکاء مکروه للعبد فی کل ما جزع ماخلا البکاء علی الحسین بن علی فانه فیه

ماجور)یعنی فقط گریه و جزع برای حسین بن علی علیه السلام صحیح و دارای اجر است.

در روایتی شخصی از امام علیه السلام سوال کرد(قلت له ما جزع؟قال اشد الجزع الصراخ بالویل و العویل و لطم الوجه والصدر و جز الشعر من

النواصی...)یعنی از امام علیه السلام پرسیدم معنای جزع چیست؟حضرت فرمودند:شدیدترین حد جزع صرخه و صدا را به گریه بلند کردن و

لطمه زدن به صورت و سینه و کندن مو از دو طرف سر و...می باشد. کافی ج3ص223ح2

ودر حدیثی دیگر امام صادق علیه السلام امر به این کار می کنند.میفرمایند:(قد شققن الجیوب و لطمن الخدود الفاطمیات علی الحسین بن

علی علیه السلام و علی مثله تلطم الخدود و تشق الجیوب)یعنی حقیقتا زنان فاطمی در مصیبت حسین گریبان چاک زدند لطمه بر صورتها

وارد کردند و بر مثل حسین باید لطمه بصورت زده شود و گریبان چاک زده شود. تهذیب ج8ص325-وسایل الشیعه ج15ص583

در روایتی امام سجادعلیه السلام فرمودند:حضرت زینب علیها السلام هنگامی که شنید امام حسین علیه السلام این ابیات رامی خوانند:

یا دهر اف لک من خلیل کم لک بالاشراق و الاصیلی

صورت خود را خراشید و پیراهن خود را پاره کردند و بی هوش بر زمین افتادند. بحار الانوار ج45ص2

و امام زمان علیه السلام در زیارت ناحیه ی مقدسه می فرمایند:وقتی زنان اهل حرم زین واژگون اسب تو را دیدنداز خیمه ها بیرون امدند در

حالی که گیسوانشان را پریشان ساخته بودند و بر صورتها لطمه میزدند.

وهچنین حضرت زینب علیه السلام در کوفه بعد دیدن سر امام حسین علیه السلام سر خود را چنان به چوبه محمل کوبیدند که راوی میگوید

دیدم که خون تازه از محمل جاری شد در حالی که امام سجاد علیه السلام نا ظر این ماجرا بودند وهیچ اعتراضی نکردند و از سویی دیگر

حضرت زینب علیه السلام عصمت صغری دارند.که علامه مجلسی در ج45 بحار الانوار ص115 می فرماید:من این روایت را در بعضی از کتب

معتبره دیده ام.ومرحوم بحرانی نیز در کتاب شریف عوالم ج17ص372این روایت را اورده.ودر کتاب های معتبر دیگر امده مانند:زینب کبری

ص112-در جزء دوم جلا العیون ص238-و طریحی در منتخب ص477-الدمعه الساکبه ج5ص44-معالی السبطین ج2ص99-وسیله الدارین

ص356الی358-زینب کبری من المحد الی اللحد-حیاه امام حسین علیه السلام ج3ص333-مستدرک سفینه البحار ج6 ص246



نوشته شده در تاریخ شنبه 92/8/11 توسط محب

کلنا عباسک یا زینب(س)

صدا بزن که سحرها کمی بلند شوم

مرا به وقت مناجات غرق خواب مکن

همینکه ترس برم داشته خودش کافیست

تو با عتاب دلم را پر اضطراب مکن

عتاب کردن تو بدتر از جهنم هست

جهنمم ببر اما دگر عتاب مکن

اگر که عبد نبودم نجف نمی رفتم

مرا به خاطر شاه نجف عذاب مکن

سوا نکن که همه با همیم جان حسین

همه غلام حسینیم انتخاب مکن



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/6 توسط محب

 

کمی دیر است ولی:

خانم شرمن، شما به روح اعتقاد دارید . . .

یادم هست همین چند سال قبل بود که مک کین طوری سخن گفت که گویی عراق و پاکستان هم مرزند و این حال و روز سناتوری بود که

عزم

داشت تا رئیس جمهورتان شود و دست برقضا همین آدم نادان یکی از دشمنان سرسخت ایران است . . .

خواستم بگویم : مطمئنید سوراخ دعا را گم نکرده اید و همچون مک کین ایران را با اسرائیل اشتباه نگرفته اید . . .

ما فریبکاریم یا رژیمی که با داشتن بمب های اتم و کشتار کودکان غزه ادعای دموکراسی اش می شود . . .


بیایید رها کنیم اسرائیل را و کمی با پرونده های فریبکاری خود امریکا مشغول شویم. . . .

کشوری که به قتل عام 200000 ژاپنی با انفجار اتمی اقدام کرده و حاضر به عذرخواهی هم نیست حال برای قتل 200 سوری بیگناه اشک

تمساح ریخته و اصرار بر کشتاری عظیم تر دارد. . . .

ساختمان های از رده خارج تجارت جهانی را خرج اشغال دو کشور خاورمیانه می کنید و وقیحانه اجازه تفحص همان دو کشور را در واقعه

فریبکارانه ی 11 سپتامبر نمی دهید. . . 

آیا این انتهای وقاحت نیست که با داشتن پرونده ی فوق قطور نیرنگ ها و فریبهای 70 سال گذشته تان، دیگران را فریبکار بخوانید . . .


آنوقت ما را فریبکار میخوانید . . .


پ.ن : هزاران مطلب دیگه در مورد این پست فطرتان موجود که از حوصله مطلب  خارج . . .

گلایه از کسانی که فقط میخندند نمیدانم به چی؟ به ما؟ یا به انها ؟یا به خودشان؟.....

vade didar




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/6 توسط محب
560020_548916618522571_1535779365_n.jpg

واقعا مسخره ست این نوع لباس پوشیدن خوب که چی مثلا سرتونو مثل کوهان شتر درست میکنین !؟؟

احساس قشنگی بهتون دست میده !؟ یا احساس باکلاس بودن بهتون دست میده !؟ 

اگه مسلمونی این دو حدیث زیر رو بخون اگه نیستی که ...


1.رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر

نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.

«کنزالعمال/ ج 16/ ص 392»


2.پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله : دو گروره از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی

که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی

روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند.


«میزان الحکمه/ج1/ص530»




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/8/6 توسط محب

شاید اگر آن ملعون بعد از جنایانش، عادلانه در ملع عام محاکمه و حکم قطعی و قانونی اش صادر می شد

شاهد نمایش های مضحک وابستگانش، که بلافاصله خوارک خبری شبکه صهیونیست بین الملل می شود، نبودیم.



نوشته شده در تاریخ شنبه 92/8/4 توسط محب
بوی محرم میاد دیگه یاحسین

فلسفه ی عزاداری چیست؟

1. عزاداری کلاس درس معارف اسلامی است.

2. مجالس عزاداری، سبب الگوپذیری از ائمه و زندگی به سبک اسلامی می شود.

3. تحول روح و تزکیه نفس.

4. احیای امر اهل بیت و خروج اهل بیت از انزوا.

5. ایجاد وحدت و انسجام میان مسلمانان .

6. ترس مستکبران از اتحاد و روحیه ی جهادی مسلمانان.

7. عزاداری، سرمشق قیام مجاهدان در مقابل مستکبران است.

8. عزاداری، منجر به بیداری اسلامی می شود.

9. سوگواری، احترام به شخصیت و جایگاه افراد است.

10. سوگواری برای مردان الهی، تجلیل از عقیده آنان است.

**
منبع
: عاشورا ریشه‌ها، انگیزه‌ها، رویدادها، پیامدها، سعید داودی و مهدی رستم‌نژاد ؛ زیر


نظر مکارم‌شیرازی، نشر قم مدرسه امام علی‌بن ابیطالب (ع) 1384.‌



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/7/17 توسط محب

لوگوی دوستان
لینک دوستان

بالای صفحه



تمامی حقوق این وبلاگ برای اواز قطره محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.